SLAJSARTORSDAGEN

Today it it the Skärtorsdagen, och jag är nästan för trött för att kommentera att det är min nationaldag. Jag har dock inte slajsat idag, men jag har inte börjat mitt firande än heller. Observera att jag är trött och inte menar någonting jag säger ... *punktpunktpunkt*.
Jag är kissnödig, smutsig och trött. Jag ska sova snart, sen ska jag äta middag och sen ska jag duscha. Kanske leta reda på godiset också, men det orkar jag nästan inte. JAAAAAAAAAAAA JAG ÄR SJUK I HUVUDET!!!111ettettett
Jag kom förresten på att jag saknar Kalleballe, hahahahhaha. Lustigt, jag tål vanligtvis inte den karl men just nu behöver jag hans irriterande skratt. Sicken dag jag har haft, ja. Jag tror att jag är nerdrogad, jag fattar ingenting. Eller bara slutkörd. Yep, så är det, jag är på väg in i väggen. Jag tänker sova nu, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0