min fru är med barn, jag är inte fadern

Hej, jag har inget liv så jag skriver två inlägg i min så kallade blogg på en och samma dag när jag egentligen inte ens brukar skriva ett. Men eftersom jag är lite galen är det skönt för mig att skriva av mig och veta att inte många läser, och det är för mig bättre än att springa ute och skrika av mig galenskapen. I lööööv being non-famous, alla borde bli som jag. Eeeeller inte, hahahhahhaha.
Imorgon ska jag till min rasist till farmor och käka påsklunch, köttbullar och prinskorv MUMSMUMS! Jag borde ha bättre saker för mig en fredag, men det har jag inte, och det står jag för, för jag är en NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRD! Nej, vad snackar jag om, jag är stencool. Jag hänger med min farmor, hallå? Coolare blir man inte.. På lördag bär det av till landet, ska få träffa mina tokstollar till låtsasbrorsbarn. Frida låg och rullade på åkern häromdagen och låtsades att hon var en zombie medan Fille stod och grina för han satt fast i leran. Ibland tror jag att hon är min unge, MOHAHAHHA! Men jag får åka hem på kvällen om jag vill och sova ensam hemma yaaaaaaaay! Har faktiskt aldrig fått göra det förut, för jag är "inte att lita på". Vad nu det betyder.
Annars fick jag en bok om katter i påskpresent, har geekat den hela kvällen. Så jag är lite av en kattexpert. Nej, men nu skall jag dansa salsa framför spegeln, BYYYYYYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0