i'm a vodoo-doll

DÅLIGT
Ida är trasig, jag har världens fucking humörsvängningar, jag känner ingenting, och jag vill dö.

BRA
Alle, regn och musik

Jag kommer låta som en hemsk människa, men jag är inte säker på att Alle passar in på det bra. Min jävla sjukdom börjar visa sig rejält nu, vad jag tycker om honom skiftar så jävla ofta. Men det.. det ska väl gå nu också. Jag lär dra ner allt i skiten som vanligt, men då har jag iallafall en anledning till att skada mig.
Och på tisdag är det 5 veckor sen jag skärde mig sist, det känns väl bra men samtidigt får jag panik av det. Jo, jag saknar det, det gör jag. Men.. åhfyfan. Jag kan inte fortsätta gå såhär, jag kommer krascha snart.
Nu ska jag iallafall sova bort hela min dag, så jag slipper tänka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

duktigt duktigt <3<3<3

men, som sagt, du, jag, bambi, totte .. kräftskiva. pumpa markoolio. kasta bajssträngar på varandra. låter inte det trevligt =)? <3<3<3<3

2009-08-22 @ 13:44:11
Postat av: casandra

giiiiissa vem som skrev förra kommentaren =)

2009-08-22 @ 13:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0