planering

Måndag: Halvdag + DBT
Tisdag: Skola
Onsdag: Skola + Plugga
Torsdag: Skola + Måla rummet
Fredag: Skola + Hem till mamma
Lördag: Loppis i värmland (!)
Söndag: Bakluckeloppis med mammi


Ja, jag har börjat planera. Märker att det blir lättare att hålla koll på mig själv då, om jag bestämmer mig för att gör nåt, annars skolkar jag från allt.
Jag var hyper tidigare, så jag städade ur mitt rum och tvättade med grumme. Duktigt duktigt, sen tvingade jag med pappa upp till coop så jag kunde köpa hårfärg och färg till mitt rum. Vettefan om jag orkar färga håret ikväll, men annars blir det imorgon. Eller om jag vaknar tidigt, imorgon bitti. Jag har börjat vakna vid 4, så då borde jag hinna. Nu ska jag peta mig i näsan, har en stor jäkla buse där inne. HEJPAplanering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0