yes please chinease

Det blev ett litet piercingkalas igår trots allt, jag fick en monroe och bambi fick en navelpiercing. Finfint, fast min läpp ser neger ut. Men det har jag åtgärdat! Jag har nämligen gjort en till, fast på andra sidan, så jag kommer iallafall få symetrisk svullnad, HAHA.
Dagen har bjudit på stan med bambi, jag lånade pengar av henne till en knallgrön tungpiercing. Har satt i den nu och jag känner att staven är en smula för lång, så jag ska ta min vanliga stav men ha gröna kulor. Fint, tycker jag. Efter stan gick vi hem till mig, åt och kollade two and a half men och ett tag senare kom cassi och cuttade min andra läpp. Andra sidan av läppen*

På onsdag blir det sommargruppen! Ett par från min grupp ska gå, så då tänkte jag att jag också ville gå. Yesyes, jag saknar min grupp lite faktiskt. Haha, jag saknar våra diskussioner som inte alls handlar om det vi ska prata om.
Nu ska jag snart sova, jag får sova i ias säng inatt för det var en spindel i mitt rum för nån timme sen.. Och jag litar inte på att den inte dödar mig. Så alltså, ias säng it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0