FRE-FRE-FRE-FREDAG

MÖÖÖH! Jag är hur trött som helst fast jag sovit 10 timmar, vilket är dubbelt så mycket som jag brukar få sova. Men jag kan icke ta sovmorgon, nejförfan. För halv 9 börjar VG-dansen, woho! En chans för alla blyga att vifta på sina lurviga, kanske hitta en söt partner och inleda ett förhållande.. Nej, det är en plåga. Men jag måste vara med för att fixa g. Men jag vill mycketmycketmycket hellre sova. Och efter dansen har vi el. Dubbel MÖÖÖH! och trippel merde.
Och idag efter skolan ska jag till stan med Mickis.. hur jag nu ska orka det. Kanske att jag rent utav skiter i dansen och kommer till elen. Det är ju iallafall en komprimiss. Då kan jag sova till klockan 10, dra på mig lite skitkläder, ta tåget 11 och vara i skolan till 12. Och vi börjar halv 1. YEAH. Vet dock inte vart vi ska vara.. men det löser sig, det gör det alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0