Goodmorning kansas!

HELVETE, känner verkligen inte för att gå ut. Men tar någon hänsyn till det? Nej, stackars lilla Malin måste till sin psykolog ändå. Elaka jävlar.
Lite update dårå; i fredags kollade vi på paranormal activity 1 och 2, i lördags var jag med Alle och sen julbakade jag med Tottsen, och söndagen.. vettefan vad jag gjorde med den. Sov, förmodligen. Som Gud ville att vi skulle göra. HAHA!
NANANA, avslutning imorrn dåråååå. Så jävla skönt, jag ska bara chilla satan hela lovet. Julafton ska dock spenderas med hela tjocka släkten, och jag tvingas umgås med folk jag aldrig i mitt liv skulle tro att jag var släkt med. Jag hoppas fortfarande på att jag är adopterad. Men det ser inte så ljust ut.. HAHAHA, det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk. SÅ JÄVLA KLOCKRENT. Jag har en neger i min släkt. Blossom Taiton (stavning, yeahyeah) är tydligen min mammas syssling, pyssling eller rent utav syster. Skulle man kunna tro, eftersom min mamma ser ut som en bränd granhäck. Vilket jag sa till henne när jag var liten. Jag frågade även om hon var svensk, och om hon någonsin varit vit. Ehh, ja. Man ska fråga, annars får man inte veta nånting. Mamma tyckte dock inte om mig efter det. Kanske därför våran relation var så ansträngd där ett par år. Hehe.
OJOJOJ, nu måste jag plocka upp allt Caspian har haft ner, sen leta efter min mysse och sen dra till tåget. Jag vill inte, inte alls vill jag. Men det ställs stora krav på en när man är snygg. Ironi.
Hejpapapapapapappaapapapa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0