Merry bloody christmas

Julafton nummer 1 avklarad, om två timmar är det dags för julafton nummer 2. Lovely.
Jag fick rätt bra saker igår, en spikmatta bland annat. Jag fick ett jättefint halsband av Alleballe, och ett set från bodyshop av hans familj. Pyjamasbyxor av Jempo, örhängen av Lina, trosor och morgonrock av Lusen. Mycket fint. Både Jenny och Mamma började gråta för sina julklappar. Det var lite roligt. Uffe älskade sin, han satt och läste i den hela kvällen och garvade.
Snart ska vi alltså bege oss hem till faren vår, och jag ska få träffa Caspian som jag inte har träffat sen i tisdags. Och Naddis ska jag också få träffa! Och ännu mer julklappar ska jag få! MOHAHAHAHHAHAHA!!!



Bebis förra julen



Jag förra julen



Min andra bebis, förra året. Hon växer upp så fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0