bullshit

Ännu en natt full av mardrömmar. Jag vet inte vad som är värst, att inte kunna sova eller att hela tiden drömma en massa jävla skit. Jag är om möjligt ännu mer förstörd nu. Grejen är den att det jag drömmer känns så verkligt, och även om jag inte gillar det saknar jag det när jag vaknar. Men inatt fick jag iallafall lite perspektiv på saker, och jag vet vad jag måste göra nu. Jag bävar för det, det kommer göra så ont men samtidigt vet jag att det blir bäst så. Ingen mår bra som det är just nu.
En annan sak som kommer bli tufft är att jag har bestämt mig för att ha en vit månad. En vit månad för mig är att jag varken ska dricka eller skada mig själv. Det är något jag verkligen vill bevisa för mig själv att jag klarar mig utan, inte alkoholen men rakbladen.
Man kan ju alltid försöka, men som det känns nu kommer det inte ens bli ett patetiskt försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0