I don't believe in God

Jag är ensam hemma inatt för första gången på.. någonsin. Yay me! Förklarade för farsgubben att jag behövde lite malin-tid, och han lät mig ha det. Coolt. Towe och Cassi kommer över senare, vi ska ha mys. Vad dom inte vet är att jag ska tvinga dom att kolla på sagan om ringen! Hehe, i'm a mean drunk. Fast jag är nykter. Fan.

Aja, imorgon ska jag få träffa min lilla älsklingsnaddis. Hon är så söt och go, och jag tänker tvinga henne att sitta i mitt knä hela tiden just bara därför. Och sen ska jag träffa min styvbrors afrikanska igelkotte, den går lös på nätterna. Han heter Mulle och ska vara jättesöt.

Och jag ska fortsätta läsa När jag hör din röst, Lina läste ut den igår och hon satt och grät så sött i soffan. När jag läste den häromdagen började jag också grina. Jag vart nästan lite självmordsbenägen. Inte bra, men det kan jag härda för jag älskar den så mycket.

Annars, en vecka kvar tills turkiet, jag har mycket att inhandla men inga cash.. Fast jag fick solglasögon av pappa på båten, jag älskar dom och det är allt man behöver. Det och en bikini. Jag ska lösa den här nån dag i veckan, men nu ska jag besöka hemlighetshuset. Jag ska kissa, inte bajsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0