Vad skulle det där vara bra för?

Märker att jag är ytterst aktiv på bloggfronten..
Finns inget att skriva om helt enkelt.
OCH NEJ, nu fuckar mitt iTunes!!! Nej, nu funkar det. Tack, Gud.

Antal sovtimmar inatt: 6 + 1 på morgonen. Inte illa, inte illa alls.
Nu ska jag färga håret brunt, jag är trött på att vara blond, det är inte riktigt min grej längre.

___________________________________________________________

Jag kommer låta som världens egoistiskaste person nu, men jag är ledsen för att ingenting handlar om mig längre. Ingen som undrar hur jag mår, ingen som bryr sig om jag har skärt mig, ingen som vill hitta på nåt.
Kul. Jag kan lika gärna flytta till småland och vara utan täckning och det hade ändå ringt mer än det gör nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0