dan före dopparedan

Jag måste verkligen sluta predika om hur bra det går för mig, för jag kan tydligen inte ens hålla i ett rakblad utan att hugga mig i benet.

Igår var det dbt som gällde, först samtal och sen gruppen, för sista gången på över 2 månader. Ledset ledset. Men vi ska gå på sommargruppen och vi ska hitta på saker, så det ska nog gå ändå. Vi åkte iallafall hem till astrid efter och hade det roligt, höhö.

Jag vet egentligen inte vad jag gör uppe just nu eftersom jag inte har en blekaste aning om när jag börjar. Men antagligen måste jag gå till skolan snart ändå för jag måste lämna tillbaka alla böcker och städa ur mitt skåp. Jag ska ta n liten tupplur på en halvtimme nu så kan jag gå till skolan 10. Jag vaknade inte på helt rätt sida idag, om man säger så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0