...

Tredje jävla inlägget idag, och jag som inte ens brukar skriva ett. Jag har sovit mest hela dagen, men vaknade runt halv 4 av att pappa skrek. Gick upp, fick en utskällning som hette duga, för vad vet jag fortfarande inte. Sen ringde mamma och skällde ut mig för piercingen, och jag är så jävla trött på att dom orkar bry sig.
Och pappa verkligen hatar mig, och jag orkar egentligen inte bry mig om honom men jag bryr mig ändå, och det hade varit så mycket bättre om jag inte fanns, för han hade varit mycket gladare då. Jag tror att jag ska dra. Vart vet jag inte, men jag ska härifrån.

Och nej, jag söker varken uppmärksamhet eller medlidande, jag bara säger som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0