Tyck synd om mig

Jag har galet ont i halsen idag, (och näsan) så jag är för tillfället hemma ifrån skolan. T, M & C ringde och ville att jag skulle gå till skolan, och jag sa att jag skulle komma, men jag pallar fan inte. Sorry girls, men skyll på Soffipropp, det var hon som smittade mig (a).
Jag tror att jag ska gå och lägga mig igen, jag måste vara pigg och fräsch till ikväll. Tjejmiddag hemma hos Soffan, och med Lina som jag har saknat galet mycket!

Jag har förresten bestämt mig nu, jag ska förändra mitt liv. Jag tänkte att jag skulle bli en förebild för andra människor, men det finns ingenting med mig som kvalificerar mig till det .. Kanske förutom det faktum att jag alltid gör som jag vill, haha. Nej, men jag ska komma på nånting som jag verkligen ska försöka förbättra mig på. Har någon nåt tips vore det kanoners.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0