Att acceptera

Jag fick en ångestattack idag, imorse.
Jag satt i skolan och så kom ångesten, inte krypande utan pang på. Jag vet inte vad det var som utlöste det, men jag mådde dåligt fysiskt av den, så stark var den.
När jag kände att jag snart skulle börja gråta gick jag till toaletten och där brast allting, jag ringde mamma och sa en massa saker, och hon kom och hämtade mig. Sen tog syster och missen hand om mig, och syster skjutsade mig till dbt.

Jag vet inte vad jag ska göra nu, det känns fortfarande helt åt helvete. Jag försöker komma på en anledning till att ta mig samman, ett riktigt skäl till att fortsätta men det kommer inte.
Jag ska försöka sova nu, jag är skjuten, jag är död.

Kommentarer
Postat av: casandra

Jag märkte inget :'( jag var för borta. sorry, hur e de nu?

2009-05-19 @ 17:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0