Måndag natt

Jag överlevde all ångest. Who would have thought?
Just nu sitter jag med min nya bögfilt (jag köpte en ny för jag tappade bort min gamla) och myser lite, nöjd med att mitt skrivbord är på plats. Nu är det bara bokhyllorna, foton, ett par till hyllor och nånting på ena långväggen som ska upp.
Var hos Alle tidigare, vi såg film, jag är livrädd. Eller nje, men jag är lite småskraj för att gå och lägga mig. Måste dock göra det snart, skola imorgon och jag är inte trevlig om inte jag får sova.
Jag hade faktiskt tänkt plugga nu när jag ändå inte kan sova, men då funkar inte internet på min mac. Oj, va synd. Jag fick nöja mig med farmville. Nej men skämt åsido, imorgon ska jag plugga. Och vara med Alle. Vi har varit tillsammans 2 månader nu, shitshitshit vad tiden går fort men för en gångs skull stör det mig inte. För det betyder att det snart är jullov.
Nu blir det fan bingen för mig snart. HEJPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0