who's afraid of the big, bad wolf?

New Moon i torsdags rockade fett. Jag har aldrig grinat så mycket åt den film i hela mitt liv. Jag är iallafall väldigt lycklig, på ett olyckligt sätt. Jag vet inte - nånting åt det hållet iallafall.
Jag och Sannapanna köpte new moon-tröjor, hon lyckades fånga en när dom hade uppkast också. Jag kunde inte ens fånga en sketen liten läkerolask. Men det gör inget, för det var den bästa kvällen i mitt liv. Jag älskar mina OP-brudar mer än mycket annat!
NU blir det snart utgång med Towetotts, vi ska ha så roligt så. Längesen vi gjorde något riktigt kul, bara hon och jag. Så om en halvtimme ska jag ringa frugan och sen får vi se vart vi ska vara.
HEJPA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0