Barnvakt

Jag älskar att passa Nadja. Just nu springer hon runt i köket och säger massa oförståeliga saker, jag tror hon pratar om en docka.. Men man kan aldrig vara säker.
Vi har varit i väsby centrum idag, Naddis hittade någon grej man kunde leka i så hon sprang runt där som den lilla blådåren hon är.. Har tagit en massa kort med pappas telefon, men den har han med sig och jag vet inte vart han är. Jag träffade Jenny i bokaffären, jag var den första från arlanda hon träffat där. Haha, nej jag är inte stolt.
Snart kommer Danne och Anna hit, dom gifte sig igår!
Lotta kallade mig judesvin idag? Jag blev vääldigt förvånad, hon som inte ens svär annars. Och hon höll på att kissa på sig för hon skrattade så mycket. Jag tyckte då INTE att det var roligt.
Nu ska jag däremot ha så roligt att jag kissar på mig av skratt, jag ska putsa fönster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0