Höstlov

Höstlov, tack. Jävligt skönt, jag hade inte orkat mer skola.
Varit en ganska lugn dag, bortsett från nu på kvällen, då L&P försöker tvinga mig att ge bort mina rakblad. Jag förstår varför dom inte tycker att jag ska ha dom, men jag förstår inte varför dom inte lyssnar på när jag säger att jag inte är redo för det. Och jag förstår inte varför det är så jävla bråttom nu, när det ändå har gått nästan 3 månader sen sist jag skar mig. Deras argument är att det inte är bra att jag är ensam hemma med dom. Nej, för det har jag ju aldrig varit förut och kunnat låta bli.
Jag ska iallafall ringa Niklas imorgon och fråga hur fan jag ska göra. Jag mår seriöst illa av tanken att bli av med dom. Det måste ske på mina villkor, annars blir det bara sämre. Nu har jag sån jävla lust att skära mig.
Men nej, jag drar till Alle. HEJPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0