mm ashmed, yeah ashmed

Yes, så har man varit hos tandläkaren och lagat en tand dårå! Jag hade inte hål, jag bet av den. Tandläkaren var inte den trevligaste jag träffat idag.
Skolan idag var awesome, rebecca lyssnade på jävligt konstig musik och susanna fick ge utlopp för sin ovilja mot invandrare. Det fick vi alla. Jag är tydligen väldigt fördomsfull när det kommer till zigenare. No shit.
Det blir ingen Alle idag, det blir plugga arbetsmiljö och säkerhet, svenska, medicin och matte! Och Grey's. Därför är jag hos mamma.
Nu ska jag sätta igång, lär inte skriva mer på ett par dagar då Farmville styr mitt liv.

Kommentarer
Postat av: casandra

balle skulleri vilja ses någon dag eller vil du inte alls ha något me mig att göra, tell me ..

2009-10-09 @ 20:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0