MUS

JAG ÄR FETT GAY.
Not. Men jag är trött, hungrig och kissnödig och jag vet inte vad jag ska göra. Ingenting, kom jag fram till nu. Jag ska DÖ.
Idag orkar jag ingenting, kanske för att jag vaknade 6 som alla andra jävla dagar jag har ledigt och sen inte kan somna om och vi har ingen mat hemma, ingen mjölk så jag får käka oboy-pulver direkt ur förpackningen och jag är redigt less på allt som har med tv att göra. Och jag orkar inte vara social alls, inte för fem öre. Och jag förstår inte varför alla jävla 95:or addar mig på fb, jag hatar dom och dom förtjänar att dö.
Jag orkarorkarorkar inte. Och all musik suger. Och jag orkar inte läsa.

Igår var det ett år sen precis sen vi hämtade Caspian. Och tja, för ett år och 9 timmar sen sket han i min säng. Underbart.. Men eftersom det inte var någon grupp igår var jag i stan med Susanna. Köpte handbojor och tog en fika. Jag har seriöst inte haft så kul åt någon som jag hade åt henne när vi gick in på alla emo-affärer. Hon vart helt skräckslagen, stackarn.

Kommentarer
Postat av: casandra

ah eller hur samma här. Hela jävla sveriges 95a generation har lagt till mig också -.-'.

2009-10-28 @ 16:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0