ida is my homeboy

Ida är hemkommen! Jag är en glad jävel alltså, inte för stunden då jag sitter i skolan.. men jag ska dra hem efter matten, jag pallar fan inte datakunskap. Tänkte faktiskt stanna hemma hela dagen, men vi hade prov idag och jag hade ingen större lust att göra det på en lördag.
Så jag drar hem till Ida om nån timme eller så.
Igår träffade jag Alle på coop, han var och handlade med Paul och Emmy Lo. Sen gick jag hem till honom och såg på Grey's. Nästa vecka drar det igång for real!
Annars, ingenting nytt. Helt fri i minst 2 veckor nu.. kanske till och med 3, jag vet inte. Och jag har nya hörlurar så jag kan lyssna på musik igen.
Jag ska fan hem och käka choklad.

Kommentarer
Postat av: casandra

ja kan ta bort om du vill ..

2009-09-24 @ 14:42:54
Postat av: casandra

ja kan ta bort om du vill ..

2009-09-24 @ 14:42:56
Postat av: casandra

okej bra :D för du va en av dom sexigaste måste ja få säga ;$

2009-09-24 @ 19:48:46
Postat av: casandra

hahah neh i know xd lilla dampisen :D<3

2009-09-24 @ 23:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0