molle is in tha house

Helluhellu. Som vanligt är jag trött som ett as, ska sova om en litenliten stund. Varit på marknad i värmland idag, bara en sån sak. Suttit i en bil i 6 timmar, gått på marknad i 5. Jag dog, jag kom ifrån alla och fick panik. But it worked out quite well..
Igår var jag med Alle, vi gick till Fimpen där det tydligen var fest, massa från ros var där. Men eftersom Alle inte dricker höll jag mig nykter jag också, och jag fick lära mig att fest inte är roligt nykter. Men jag fick träffa Axel, min snygging som jag har saknat enormt utan att veta om det. Men sen gick jag och Alle hem till mig och kollade donnie darko istället.

 

Och istället för kollektivt självmord behöver jag någon som vill leva med mig. Verkligen leva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0