use somebody

Morrn morrn.
Jag är trött, fick dela säng med både Lina och Caspis inatt.. Av den enkla anledningen att jag håller på att måla om mitt rum, och alla mina grejer är i min säng. Det roliga i det hela är att Caspian tog mest plats, förhållandevis till sin kropp. Jag och Lina kurade ihop oss, men han bredde ut sig som han vore kung. Fast man kan förstå honom, eftersom han anser att det är hans säng.
Debban idag, jag pallade inte gå till skolan innan. Jag är lat, helt enkelt. Och snart kommer mamma och hämtar Lina, så lär jag få skit av tanten.
Men jag bryr mig inte, för mitt frostwire funkar igen! Nananana, så nu är det jag som laddar ner musik för fulla muggar. Musik jag inte ens lyssnar på? Men som jag har lyssnat på, och säkert kan lyssna på igen.
När Lina har gått ska jag lägga mig i soffan och sova en stund, sen drar jag. Men nu ska jag röka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0