whoooot whooot

WOHO, idag blir det av att göra allt det jag älskar! Jag ska träffa Naddis, OCH Alle! Jag ska mobba Paul också, han förlorade ett maraton mot en kille med kryckor.
Idag i skolan var det rätt chill, vi hade svenska och kollade bara på en massa filmsnuttar och sen gympa, pluggade till provet då, och sen prov. Rätt lätt, gick nog helt ok. Minst vg (!). Nu har jag precis mejlat över svininfluensa-skiten till Caroline, och nu ska jag snart föna håret.
Just nu kör jag på att vara lyckligt ovetande om hur jag egentligen mår, funkar rätt bra. Lär slå tillbaka riktigt hårt sen, men förhoppningsvis kan det vänta till höstlovet. Och då tar jag till med glöggen.
Annars, skitont i läppen för den är irriterad, jag har världens akne-utslag i hela fejjan och jag lever som en gud.
Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0