if man is five, and the devil is six then that must make me 7.

Jag kunde ha haft en bättre kväll. Men gjort är gjort, sagt är sagt och kommer aldrig mer igen.
Det finns bara en man i mitt liv och han är en enda stor, jamande hårboll.
Jag har precis proppat i mig 6 mackor och jag är fortfarande hungrig. Det känns som att jag inte gör annat än äta. Vilket förmodligen är fallet. Jag äter, sover och skiter. Jag är ett djur, helt enkelt.
Jag körde in min piercing i näsväggen idag igen, satan vad det blödde. Jag kommer aldrig lära mig. Men det är fine det med, för jag tycker om att ha papperstussar i näsan. Det är lite mysigt, tycker jag.
Nej, nu langar jag dissen och går och lägger mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0