Less.

Jag har en stor klump i magen. Jag mår så jävla illa, förstår du vad du har gjort? Hur kan du av alla människor välja att gå så bakom ryggen på mig? Du har verkligen ingen skam i kroppen. Jag vill spy på dig, just nu förtjänar du inte mer. Det var inte din ensak, det var inte din sak att ta reda på. Så jävla feg du är. Varför? Och varför ta upp det nu, när jag precis börjat leva igen? Du vill inte hjälpa, du bara skyddar din egen jävla rygg och låter mig ta alla smällar för det.
Jag vet inte om jag någonsin repar mig efter det här. Tack ska du ha. Nu har du verkligen lyckats.

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag finns endast ett samtal bort om du behöver! <3 älskar dig

2010-04-14 @ 07:24:40
URL: http://myjennysusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0