TOTO

EL TOTO ES EN MI CASA!!!
(Min spanska är inte den bästa, nej. Men så går det när man inte går på lektionerna, anana!)
Towe är iallafall hemma igen! Jappjappjapp, hon sitter i mitt kök och leker med Ida medan jag leker med Max. Vi kommunicerar via facebook. Tidigare idag gick vi upp till fd coop, numera willys, köpte naturgodis(!), traskade hem och Towe fick bevittna ett bråk mellan mig och Lina. Den lilla juden blev arg för jag snodde fjärrkontrollen. Muy roligt!
Jag och T har: kastat underlägg på varandra (jag är mer ninja än hon), kollat körslaget, skrämt varandra och slagits. Yes, WE ARE BACK IN TOWN!
Nu klagar hon på min bakgrundsbild.. Kallar mig besatt och grejer. Robert Pattinson är snygg!
Nu ska vi göra nånting, hejpa!

Kommentarer
Postat av: towe

du ÄR besatt av honom :O

2010-04-11 @ 00:33:42
Postat av: Malin

Inte alls. Tycker alldeles lagom mycket om honom!

2010-04-11 @ 00:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0