Ingenting är underbart

Jag har en pissdag. Ingenting är bra idag. Skolan kan ta sig, busshelvetet också. Vi sprang som idioter för den kom när vi fortfarande var vid ox, men fanskapet tog en timme på sig att vända så vi hade inte behövt springa i spöregnet. Det har snöat, jag är så redigt less på snön nu. Och pappa tjatar på att jag ska göra läxan, vettefan varför han tjatar på att jag ska göra matte när jag har vård och omsorg i läxa, men jag blir less på han ändå.

Jag har fucking feber också. Ja, nu jävlar blir det fucking feber och grejer. Jag är INTE på bra humör. Men att prata med Simon gör det lite bättre. Jag menar, hur skulle det inte vara roligt att ens kusin har blivit misshandlad av en tjej? Precis. Underbart. Nej, jag lider med min Mimon.

Och Towe kan go suck a fuck, det är hon och inte jag som fuskar i dam. Men hon bakar förbannat goda snoddas, så hon är nästan förlåten för att hon springer runt och ljuger om sånt. I år har vi planer. Vi ska fiska och åka gummibåt i ån. Och vi ska se soluppgången på ett garagetak med skumpa och jordgubbar! Eller för min del, öl och chirre. MAHAH!
Jag undrar om det är för tidigt att gå och lägga sig.. Dock vill jag se hockeyn, men HV lär ju kamma hem segern idag igen. De är förjävla vassa i år. Nu vart jag hungrig också.
Jag har en konstig sak för mig. Jag måste vara bätte än Becca på Treasure Isle, annars får jag panik. Jag är en nörd, har jag kommit fram till. Men så sitter jag och lyssnar på fjortisdunk från förra året, så höga tankar kan jag inte ha om mig själv. Då är jag egentligen cool som nördar spel på facebook.
Nej, nu drar jag. Hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0