Today has been okay

Hemma igen, det gillas! Borta bra men hemma bäst. Har haft en jäkligt rolig helg, höjdpunkten var nog när Uffe skulle sätta upp persienner och blev sur för att "kinesjävlarna inte kan skicka med ordentliga instruktioner". Han stod och sa "mela lis, en stol stalk" mestadels av tiden.
Jag är glad idag, för jag har fått träffa min pärla! Naddis måste vara världens sötaste unge, dock kan jag bli lite rädd för henne ibland. Som när hon tog Barbie och Ken och tryckte dom mot varandra och väste ut "myyyyyyysigt" med ett perverst litet leende på läpparna. Men hon gjorde mig glad idag. Och vissa andra saker, som jag inte trodde jag skulle känna på ett tag, men som jag faktiskt känner. Och det känns bra. Tror jag.
Towe är fortfarande i norrland och låter mig plågas här hemma. Idag jagade hon björnar. Hon sa nånting om att spetta en i alla fall. Men jag förstår sällan vad hon menar, hon kan lika gärna ha menat att hon skulle hoppa hage.
Ösk vann mot AIK idag, moahahha! Nu väntar jag bara på att Djurgårn ska spöa skiten ur Linköping i hockeyn, men det verkar inte så lovande.. Men vad vet jag? Ingenting, för vi har inte canal+ hemma!!!!11
På onsdag är det Sannapanna och Malleballe-time! Vi ska på bio och som vanligt lär det spenderas ett par timmar i olika bokhandlar. Jag har ett presentkort på Akademibokhandeln, vem är kung? Jag!



Naddis!


Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha jag dör! hur kunde jag missa persiennbytet? :O jag missade lins incidenten också! :O dåliga mig

2010-04-09 @ 10:37:36
URL: http://myjennysusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0