22 aug, söndag

22:06
Dagen före domedagen. HUGH! Imorgon blir det upp i ottan, gå på pottan, gå till skolan och dö en långsam och utdragen DÖD. Wunderbart!
Jag är ett socialt mongo, rent datormässigt, eftersom jag gav mig på att skaffa såna där naglar. Och jag är handikappad. Förstår ni svårigheterna med att torka sig i rumpen när man har klor på fingrarna? Nej, jag tror inte det.
Lite mensvärk på det, och jag vill skrika ut ord Gud skulle få en hjärtinfarkt av att höra. Men han har förmodligen änglavakt, (HAHAHAHAHAHA) så vad är det roliga i det?
Sagan om konungens återkomst.. orkar man? Jag såg sagan om ringen i fredags, men missade tornen. På tal om SOR (sagan om ringen) så sa jag när vi kollade på den:
"Inte visste jag att det fanns en bögalv i Sagan om ringen." (För tro mig, det fanns det. Det var en snubbe med långt hår och diadem".
Towe höll helt med mig och nickade förståndigt. Inte. Hon tittade på mig som om jag vore helt galen. Vilket jag kanske också är. Men jag hade åtminstone rätt. Det VAR en bögalv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0