25 augusti, onsdag

22:48
Jag har legat lite på latsidan de senaste dagarna, mest för det faktum att jag inte kan skriva på datorn med naglarna. Men en liten del för att jag är lat också.
Lill-lördag i all ära, det firade jag, Ia och Towe med att dra upp till coop och köpa godis. Sen tjockade jag och Ia oss framför Time Out.
Skolan är.. skolan, varken mer eller mindre. Jag har lyckats lokalisera en pudding på OP, vilket jag viskade till Emma idag under en genomgång, varpå Emma försökte viska (hon kan för övrigt inte viska, märkte jag): "Han i dörröppningen, med blå tröja? Tycker du att han är snygg?"
Ja, hmmmmm.. jag kan ha sett ut som en tomatröd nunna, men det vet kommer jag förstås aldrig att få veta. Och jag vill inte veta heller.
Jag har fixat min iPod idag, ÄNTLIGEN. Nu har jag nyare musik än typ.. Spice girls. Fast.. om sanningen ska fram laddade jag ner lite Elvis, så det stämmer ju inte egentligen.
Nu ska jag allt SOVA SOVA SOVA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0