27 augusti, fredag

21:54
Om sanningen ska fram är jag ledsen. Inte bara för att jag lyssnar på Winnerbäck, utan för allt annat också. Jag har till och med gjort mittbena för att visa alla hur illa det faktiskt är, men som vanligt är det ingen som reagerar. Vilket måste betyda att a) jag alltid är såhär ful, eller b) att alla är så förbannat upptagna av sig själva för att märka något. Allt är möjligt, om man säger så.
Jag vet verkligen inte varför jag fortsätter lyssna på Lars, eftersom tårarna rinner så fort jag sätter på "Tidvis". Jag kanske ska sätta på "Remember me" för att plåga mig själv lite extra. Eller hänga mig själv i garderoben. Det är hemskt lockande just nu. Tyvärr tror jag inte att galgarna håller för mig, så jag tänker lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv. För enligt min så kallade far, är det mitt expertisområde.

Kommentarer
Postat av: m

ingen reagerar för du är verkligen inte ful, tvärtom!

2010-08-28 @ 00:03:56
Postat av: jenny

du är inte ful, det är alla andra som är dumma i huvudet. jag älskar dig, vi ses ikväll! <3

2010-08-28 @ 14:36:54
URL: http://livetenligtjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0