Lördag 7 augusti

13:26
Igår fick jag en brilliant idé, nämligen att jag skulle sätta på min min ryska pälsmössa när jag sov för att förhindra att håret skulle stå åt alla håll och kanter när jag vaknade. Så, jag spände upp min (blöta) lugg i hårspännen och sen på med ryssmössan. (Ryssar måste för övrigt ha ENORMA huvuden. När jag har på min min mössa från el land de Stalingard ser jag inte ett jota!) Men när jag vaknade, för drygt 10 minuter sen, såg jag ut som jag hade stoppat fingret i eluttaget. MMM, fantastico!
Caspian försöker hela tiden nalla åt sig av min frukost. Han hoppade faktiskt upp på bordet och tog en tugga av min macka innan jag hann märka något.
HAHAHHA, igår när jag var hos min mor, tog Thea (mammas katt) in en råtta och la på mammas nya matta. Sen mumsade hon i sig den. Hon är en riktig sadist. Jag vet det, för jag har sett henne jaga. Hon brukar lägga sig på gräsmattan och släppa den stackars sorken tills han tror att han kan smita, så med brutet ben hoppar han ett par steg men då biter hon tag i svansen på sorken och kastar den i luften. Och håller det på ett tag, tills hon blir alltför uttråkad eller hungrig.
Jag tror att när djur känner vittring av blod så blir de helt galna. En gång när jag blödde på foten jagade Caspian mig och bet mig så hårt att jag började blöda ännu mer. Då fick han en kvast i huvudet.

14:16
Ibland säger jag saker som verkligen får mig att verka dum, när jag i själva verket är ett géni. Som häromdagen, när jag och mamma var ute och gick så sa hon att jag som gillar äpplen kan passa på att plocka dom nu, varpå jag sa:
"Jag gillar inte äpplen från naturen. Jag gillar bara dom från affären."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0