19 December, Söndag

13:20
Mardrömmar hela natten lång. Fyfan, det är nästan så att jag börjar ifrågasätta vitsen med att sova. Jag har haft mardrömmar flera nätter i rad nu, jag tycker INTE om det. Inatt drömde jag i och för sig bara att jag var kär i en person som sa att han önskar att han fick slippa mig, så jag gick och hängde tvätt på pendeltågsstationen. "Det är väl ingen mardröm" tänker ni då. Men det är det för mig. Och häromnatten drömde jag att jag låg i en säng, inte min säng, och pratade i telefon med någon som hotade mig. Den personen sa "säg hej Sara" och sen la den på. Förvirrad låg jag där i sängen, och sen sa jag "hej Sara" och då kom det en tjej med en jävla yxa ut från bakom dörren och dödade mig. Det var första gången jag drömde att jag dog, och det är inget jag vill göra igen.

Och igår fick jag reda på att Jenny har varnat sin pojkvän för mig. För att, jag citerar: "Jag vill inte att han ska bli rädd när han ser dig." Åh tack, det värmer. Verkligen. Not.
Men Towe kom hit igår, och vi bakade faktiskt. Spelade en omgång Tjolahopp! med Jenny och Lotta också. Det var kul, eftersom det tog ett bra jävla tag för Lotta att komma på hur Idas sommarvisa börjar, fast hon sjöng det flera gånger.
Sen satt jag, Jenny och Towe och pratade om dumma människor. Det var också ganska kul.


19 - Detta ångrar jag
Jag ångrar en hel period i mitt liv. Jag ångrar hela våren 2009. Det hände så mycket saker då som fick mig att må så dåligt, allt det vill jag bara radera. Att jag var dum mot min mamma och mer eller mindre beskyllde henne för alla mina problem är något jag verkligen önskar ogjort.

Kommentarer
Postat av: jenny

du glömde en viktig detalj.... JAG VANN PÅ TJOLAHOPP!

2010-12-20 @ 09:46:32
URL: http://livetenligtjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0