2 December, Torsdag

11:58
Dag nummer två på årets sista månad. Jag för min del kan inte vänta till 2011. Det har hänt så jävla mycket skit det här året så jag vill bara lägga allt bakom mig. Men de saker som har varit bra, sakerna jag saknar, kan gärna få vara kvar. Det är tufft att veta att personerna involverade kanske gör sitt bästa för att glömma det jag helst av allt vill komma ihåg.

Men dag nummer två innebär nummer två på listan; Min första kärlek.
Den är lätt, Martin Ericson. Han var min första, riktiga kärlek.
Jag var 12, han var 14. Och jag var kär som en liten idiot, och såg upp till honom så mycket. Fast han rökte, drack, klottrade och massa annat skit (sånt som jag också gjorde när jag var 14..). Haha, ja det höll inte mer än en månad, men det var en bra månad. Haha, fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0