21 December, Tisdag

20:55
Jag har en ny design, och jag är jättestolt för jag har gjort den helt själv. Min header är fett snygg, och alla bah "Woooh, vem är snyggingen?". Det är förstås jag, era puckon, svarar jag då.
Idag hade jag prov i omvårdnad, och det gick rakt åt helvete. Haha, och jag orkar inte göra annat än att skratta. Kanske, med lite tur och hjälp från El Skäggo uppe i himlen, kirrar jag godkänt. Men jag har lärt mig den hårda vägen att inte lita för mycket på den store G.
Efter skolan drog jag, Ida, Sophia, Linnea och Susanna till Stinsen och fikade. Sen köpte vi julklappar. Jag köpte inga dock, bara en till mig själv. Det var nära att bli två, men jag måste ha lite cash kvar till mellandagsrean. Med andra ord fick jag ångest över att jag slösade pengar på mig själv.
Nu är jag hemma, smått djupfryst och väntar på att Morden i Sandhamn ska börja. Sen ska jag sova, något jag har längtat efter hela kvällen men inte riktigt orkat. Eller hunnit, för jag var tvungen att pynta granen.
Imorgon är det avslutning, woho!


21 - Ett annat ögonblick
I vintras, när solen för första gången på flera månader visade sitt söta lilla ansikte. När jag gick över ängen med Mando Diao i öronen och fick ett glädjerus och rushade ut i en meter djup snö bara för att jag var så jäkla lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0