22 December, Onsdag

19:35
Nej nu jävlar har det gått för långt. Min iPod har gått sönder. Det är fan inte okej. Jag är RIKTIGT ledsen nu. Den brukar krångla, men då är det bara att synka den med datorn, men nu, nu hittar inte datorn fanskapet.
Nu måste jag skaffa en ny sån också. Och en ny telefon, för den är så gott som död den också. HELVETE. Köp en iPhone så får du båda, tänker ni säkert då. Visst, men jag vägrar att se ut som en jävla idiot med en 5-kilos telefon.
JÄVLA HORBÖGSHELVETESFITTSKIT. Och kuk.
Jag tänker gå och DÖ nu.

19:39
Jävla skitarsel.

21:42
Dubbel merde och trippel sacré bleu.

21:44
Caspian leker med en tofs och gör små piruetter i luften. Ganska gulligt, men det stärker min teori att han är bög.
Påminner mig lite om Data-Magnus. Jag kommer till varför sen, jag lovar.
Idag var det julavslutning i skolan, och traditionsenligt hade lärarna satt ihop en julshow. Jag skrattade så jag trodde att.. ja, jag vet inte vad. Roligt var det i alla fall. Det bästa på hela showen var finalen, när de manliga lärarna, magistrarna om man vill säga så, dansade till Mikrofonkåt (Septembers version) iklädda endast BH, peruk och glittrig kjol. Jag säger det jag, jag är glad att jag går på arlanda. Folk har ingen skam i kroppen där. I just love it! Därför påminner piruetter mig om Magnus, för han snurrade runt som en snurrande.. snurra.
Sen samlades vi i uppehållsrummet och fick lite paradis och våra nya busskort, sen var friheten vår! Jag drog till DBT och träffade Nickepicke. Jag fick en julklapp, haha! En jättesöt burk med te som luktade precis som min handkräm, alltså ingefära. Jag blev rätt rörd faktiskt, speciellt när han sa att han köpte den för att jag är så jävla bra, och för att han vet att jag älskar te. Åh, min lilla Nicke. Sen fick jag en bamsekram, och det var med stort vemod jag lämnade DBT-huset. Nu ska jag inte dit förrän i mars, hur jag nu ska klara det.

22 - Det här upprör mig
Det finns minst ett dussin saker som upprör mig till den gräns att jag faktiskt skulle kunna döda. Försöka döda, rättare sagt. Men på sistone har kvinnoförtryck upprört mig extra mycket. Jag har verkligen insett hur hemskt det är nu, och jag skulle nog allt vilja mörda alla män som anser att kvinnor är mindre värda.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Outch, menar du verkligen att jag ser ut som en 'jävla idiot' med min "5-kilostelefon"? ;) Haha! :) nu sårade du mig verkligen..

2010-12-22 @ 23:23:12
Postat av: M to da a to da lin

Nej, inte just du. Men många andra gör det, det måste du hålla med om :)

2010-12-25 @ 14:58:35
Postat av: Susanna

Mja, allltså "don't hate the iphone" liksom. Men när små skitar som mina kusiners 10åriga polare har den så ser dem dumma ut!

2010-12-25 @ 15:23:13
Postat av: M to da a to da lin

Det ser dumt ut när i princip alla har den. Men jag är inte den som är den som dömer, liksom. Den är cool dock.

2010-12-25 @ 22:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0