Jag saknar dig redan, T

Min sista dag på praktiken är härmed avklarad! Den var dock avklarad redan klockan 1, men jag har varit för lat för att meddela det. Min absolut sista timme spenderades med kladdkaka och kramar. Jag kommer sakna mina tanter. Inte idag, inte imorgon.. men så småningom. Jag blev godkänd iallafall.

Gårdagen, ojojoj gårdagen.. Skolkade lite smått från praktiken och åkte till staden med Towe och åt på Grill. Galet god mat, vi åt svampmacka och cheesecake. Godare cheesecake får man leta efter! Vi hamnade dock på den romantiska avdelningen, fullt med par. Dom trodde antagligen att vi var lesbos, så jag försökte spela med och flirta med Towe men jag såg tydligen bara arg ut. Lyckat.
Sen åkte vi hem till Towe, kissnödiga som få, och jag fick träffa släkten. Och lilla Tyra, sötare unge får man leta efter. Towes mamma och farmor dansade jättefint också, haha! Och när jag kom dit sa Towes pappa:"Vill du ha något att dricka? Kaffe, saft, läsk? Eller kanske en snaps?" Haha, jag sa att jag ville ha snapsen, men då sa han att jag inte fick.
Jag och T bestämde oss iallafall för att vi ska gå på matlagningskurs och sen vara med i halv 8 hos mig. Sen ska vi lära oss att fläta armband och grejer.
Nu är min darling i finland en hel vecka, vad ska jag göra utan henne? Haha, samma som vanligt; sova. Och det ska jag göra nu också. Hejpa!


Kommentarer
Postat av: towe

Jag skulle behöva ditt moraliska stöd här! Igår dissade alla mig och bara skrattade över löshåret jag köpte, hahha! Känner mig så jädrans klok här!

Och köpförbud har jag fått av krista också om jag ska åka någonstans själv :P



Behöver en svennebanan nu!!!

2010-03-02 @ 13:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0