Skjut mig och gör det nu

Jag har blivit sjuk, jag som fan aldrig blir sjuk. Min näsa rinner, mitt huvud dunkar och jag hostar som om jag har rökt i 50 år. Precis så känns det. Och som grädde på moset har Alle åkt till thailand och lämnat mig ensam kvar i kylan. Gud, jag saknar honom. Och jag träffade honom för 25 timmar sen. Hur ska jag klara 2 veckor? Jag är redan självmordsbenägen..
Med feber innebär det att jag inte är i form för att torka gamlingar i arslet, men är jag hemma är det likamed att jag måste kompensera upp mina timmar på lovet. Jag hatar det. Är det fel om jag känner mig orättvist behandlad? Jag orkar inte. Jag orkar vekligen inte bry mig.

Jenny har skaffat blogg förresten, läs den.
www.myjennysusanna.blogg.se

Nu ska jag skära av mig näsan, i äkta van gogh stil! Han skar dock av örat, men just nu är min näsa mitt problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0