I'll be seeing you in hell

Jag hjälper Joel med tipsraden idag. Vinner han stort får jag en hundring för besväret. Eller en resa till Örebro. Jag tror jag tar hundringen.
Eva fyller år idag så vi var där en stund, åt tacos och tårta och grejer. Jag mobbade Danne för att han inte kan blanda saft. Nadja sprang runt som en blådåre på uppåttjack i sina blommiga strumpbyxor. Underbart. Linus mobbade mig för att jag ska spendera mitt liv med att torka folk i röven. Jo, men du slickar dom i röven, sa jag inte för det kom jag på nu. Fan. Jag älskar min knivskarpa hjärna.
Nu hör jag att min lillasyster garvar som en jagvetintevad, åt disaster date. Jag måste hålla med henne om att det är rätt skoj.
Haha, Lotta sa en rolig grej idag!

L: Det var bara en liten notis om mordet i DN. Lite mer kunde dom ha kostat på sig! Rotebro är ju bara känt för Christer Pettersson, det kan ju bli känt för något bra också..
Jag: Som mord?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0