ärlinghem, here i come

Shit pommes, jag börjar min praktik om 2 ½ timme och jag börjar bli lite nervös. Jag vet hur man kommer dit nu iallafall, det är ett plus. Men jag har ingen aning om hur länge jag ska jobba eller om mat eller nånting. Bra. Jag tror att jag slutar 7 idag.
Nu gör jag iallafall lunch, alltså kokar ägg. Sen måste jag fixa håret, uppsatt måste man ha och jag ser ut som en mupp i uppsatt. Och klä på mig måste jag. Dock blir mina "bekväma" kläder mina jeans och en vanlig t-shirt.
I lördags var det iallafall lilla återträffen på bussen, träffade både Jocke och Lina. Det var ganska trevligt, Jockes brorsa, snygg-Peter, har blivit tatuerare, n-n-n-ice.
Så, nu har jag kollat bussen en sista gång! Jag har det inpräntat i huvudet nu. Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0