Joel in my <3

10 minuter på mig innan jag måste dra till debban, tänkte att då kan jag uppdatera lite!
Jag har bara skolkat en timme den här veckan. En fucking timme! Jag är awesome.
Dock är jag hemma idag.. så en timme och en dag. Men idag är jag "sjuk", hohojaja.
Jag var på förhandsvisninen av snabba cash med sanna i onsdags. Helt underbart, Joel Kinnaman är galet snygg. Jag säger som Sanna; han skulle gärna få ta mig i biosalongen framför alla.



Kan ju passa på att tillägga att han är snyggare irl, möhöhöhö.

Om jag känner mig som en fjortis med min kändiscrush? Yesbox. Om jag bryr mig om det? Inte ett dugg, jag tycker nästan om det.
Om jag ska fixa designen på bloggen i helgen? Ja. Om jag kommer göra det? Troligtvis inte.
Men den här kylan för iallafall med sig en bra sak; nu har zigenarna händerna i sina egna fickor! Hahahahahahahahaha, underbart skämt från underbara Linn. Observera skämt; tror inte att dom bangar på att tatta ändå.
Nu ska jag sätta p åmig min mysse och dra till el pendeltåg. Hejpa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0