Stackars Malin

Ontontont i magen och jag vill spy!
Lite av ångesten från igår finns kvar, men Joel är bra på att distrahera mig. Joel Eriksson. Alltså, Jan Erik JOEL Eriksson. Johans bruur. Fast jag vet inte om han heter Jan Erik i mellannamn precis som Johan.. Jag tvivlar på det. Joel är iallafall en aning roligare än Johan, en aning lika snygg också.
Pratade med A-a-a-alex igår. Ovant att kalla honom Alex, Zander har alltid varit det jag trott. Pinsamt. Han är mindre rolig. Men fortfarande rolig.
Jag kommer mycket bättre överrens med killar. Och Frida, Fridusslidus. Och OP09. Och gruppen. Eeh hehhehe, lika med alla helt enkelt. Jag er ikke smart.
Men uttråkad är jag. Så jag ska hitt på nåt. H-H-H-HEJPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0