Crap.

Mitt huvud är fyllt med skit. Skit, som i ångest, irritation och nånting mer.
Allt jag ägnar mig åt är skit. Skit som i att sova, röka och gnälla.
Just nu ligger mitt hjärta på bordet med tassen över ögonen och halvsover.
Det är egentligen ganska sjukt, att jag inte klarar mig mer än två dagar utan honom.
Han är mannen i mitt liv, helt enkelt.
Håkan, Grey's och mys är vad min kväll ska bestå utav. Kattmys. Katt -och Malin-mys. Caspian -och Malin-mys.

Igår hade vi kul, för mamma gjorde värsta minen när jag sa att 19-åringar är lammkött. Och när Uffe skulle tömma bajslådan hade vi också kul. Mindre kul var som sagt inatt. Och på tal om natt, GOD NATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0