"Fast min är mycket tjockare."

Jo, men så var årets grönan avklarad då. Jag åkte 4 grejor, sen började jag må illa och blev tråkmåns. Jag satt mest och åt, jag, medan barnen roade sig. Och så lekte jag med Modigs iPhone, som hade nån sort "klämma-finnar"-app. Jag säger det jag, jag och Martin hade väldigt kul.
Jag vann INGENTING, förutom på dom där "vinst varje gång"-grejerna. Vilket var askul för alla andra som faktiskt vann, tråkigt för mig. Pappa tyckte dock synd om mig och gav mig en nalle. Och Anita gav mig en blomma, som Martin och Jesper senare jämförde med sina privata delar.

Det känns som att det var ett tag sen jag tvättade håret, men jag minns inte riktigt när det var så jag gissar på att det var ett par dagar sen. Jag börjar se ut som snubben som går runt med diadem och nagellack och väger a'la 190 kg. Men jag hinner inte duscha, för jag sover hela tiden. Och när jag inte sover kollar jag på Grey's, eller så äter jag. Dessutom har jag inget tidsbegrepp, så jag vet aldrig hur länge sen det var jag faktiskt duschade. Ia säger att jag måste ta tag i mig själv, men jag trivs såhär.
Fast nu gör jag inte det längre. Så jag ska duscha, och förhoppningsvis vaknar alla då. För dom väcker alltid mig när jag sover, bara för att jag inte sover på samma tider som dom. Och då kan jag väcka dom när dom sover, för dom sover inte på samma tider som jag. Rätt ska vara rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0