L

Pappa och jag drog till stinsen idag, vi tyckte att det var dags att köpa lite grejor till mig. Haha, nej skämt åsido, jag tyckte det och pappa tyckte att han ville betala. Så alla blev nöjda.
Pappa hittade ett skärp han tyckte var snyggt, men han köpte det inte för "varför ska jag ha saker"-talet dök upp i hans huvud. Han fyller år den 12e så nu har jag en prima present till honom.
Jag köpte en klänning (ja, klänning!), hårfärg och en korsordstidning. Såå.. inte så mycket grejer, men å andra sidan ska jag till sollentuna c med mammsen imorgon. Eller på torsdag, beror helt på vädret.

Just nu? Fotbollen. Uruguay - Holland. Ganska bra match, blev just 2-1 till Holland. Men imorgon är det en bättre match, som jag hoppas på att mina tyska vänner tar hem. Med Klose med i matchen borde det gå vägen! Oj, 3-1 till Holland. Det går fort det här. Det blir alltså förmodligen Holland som möter Tyskland i finalen. (Johoru, vi vet att Tyskland spöar Spanien imorgon.)


Kommentarer
Postat av: jenny

absolut, tyskland - holland i final.

vi ska ha festmiddag imorgon för det är tyskland - spanien, komma ner?

2010-07-06 @ 23:57:58
URL: http://livetenligtjenny.blogg.se/
Postat av: nicolina<3

haha eller inte ? S P A N I E N ! <3

2010-07-10 @ 23:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0