Fail.

Jojo, här sitter man efter en tuff helg. Jag har beslutat mig för två saker; jag ska aldrig mer köra ölspelet med vodka, och jag ska haka på Ias idé om att skaffa ett annat kontantkort med bara mamma och pappas nummer i. För jag har sett min samtalslista från i fredags. Ingen rolig historia, där inte.. Speciellt inte att jag ringde en person 8 gånger. Nej fy fan, men inte ger jag upp för det! Nån gång ska jag ha en bra fylla.
Men jag klarade matteprovet, därmed behöver jag inte gå på mer sommarskola och pappa belönade mig med en femhundring.
Nu ska jag minsann återställa mitt rum till dess forna glans (med andra ord, stöka ner det) och 22.50 är det tvnation! The big bang theory och sen, om jag känner mig själv rätt, blir det Twilight.
Och nu är det inte långt till Twilight fan event! Längtar som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0