Kalla mig Findus!

Jag har världens bästa bästis. Igår ringde människan och frågade om jag ville ha ugnspannkaka med hemmagjord jordgubbssylt och rabarberpaj. Så jag tog mig upp ur sängen, slängde på mig lite kläder och vandrade till Towe, för en frukost som inte var av denna värld. Vad ska man säga? Jag har en underbar vän.

Idag har jag spenderat hela dagen med min andra bästis; sängen. Och när jag väl kom upp ur den lagade jag mat (den här gången lyckades jag!) och sen var det bara att göra iordning sig. Sen kom Emma, och jag, hon och Towe åkte till norrviken och skulle chilla, men det var askallt så vi drog hem. Jag och T kollade på Snövit, hon somnade i soffan som vanligt och nu har hon precis gått hem.
En lyckad dag, helt enkelt.
Igår var för övrigt också bra. Jag, pappa, Lotta och Ia drog till stinsen för pappa skulle köpa en ny kostym. Det slutade med nya jeans och en tröja för min del. Pappa betalar, eller vad? Haha.
Nu blir det nog tvn ett tag, sen läsa.

Fråga mig inte varför jag leker emo. Jag ville det, helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: towe

aaw! :D <3

2010-06-17 @ 18:17:20
Postat av: jenny

pappa, KOSTYM!?

2010-06-18 @ 10:49:49
URL: http://livetenligtjenny.blogg.se/
Postat av: Frida!

Malinbabe!

Här är min blogg, har länkat till din ifrån min. vill du länka till min? :)

Oj, nu kanske det blev lite rörigt!

Anyways, puss o kram!

2010-06-19 @ 00:41:33
URL: http://fridahaavisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0