lördag

Det känns som att en epidemi har startat. Igår hoppade någon framför tåget i årsta, nån timme senare blev två banarbetare påkörda, varav en dog. Och idag har någon hoppat i rotebro. Tydligen ska det vara en jävla röra vid stationen. Shit. Jag förstår det inte. Jag tycker att det är jävligt respektlöst att hoppa framför tåget, om man nu vill dö kan man väl vara hygglig och hänga sig i garderoben eller nåt.

Igår var jag i alla fall på Jennys student. Och jag, dum som jag är, tog högklackat. Efter en kvart insåg jag att det inte skulle gå. Jag säger som jag sa till pappa; den som kom på en sån grej var antingen en kvinnohatare eller en masochist. Men barfota funkade det med.
Nu ska jag göra mig i ordning och sen dra till farmor, som fyller 87 år idag! Grattis gammeltanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0